Istapparna regerar i mitt badrum

Det pågår en kamp inne i mitt badrum.. Kampen mellan kallt och varmt.
Det kalla har för tillfället ett starkt övertag och hoppet för värmen tycks vara långt borta..
Har ett litet element som kämpar för sitt liv för att värma upp men han har ett tufft jobb att utföra för det är istapparna som regerar i mitt badrum och de bestämmer att det ska vara kallt! Ibland hjälper duschen till under en kortare period och då kan det stundvis se riktigt ljust ut för värmen.. men det dröjer inte länge för än kylan har rummet i sitt grepp igen!
Imorn ska jag göra ett nytt desperat försök att få vår husvärd att sätta in ett extra element!


It's so cold in my bathroom that I wouldn't be surprised if icicles started to hang out in there!
I have a poor little element (radiator?) who is fighting for its life to make it a bit hotter but it's close to impossible..
It's the Kingdom of the Icicles..
Tomorrow I'll try once again to force my landlord to give my poor heater (element/radiator) a comanpion to help fighting the battle against the cold!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0