International Students

Har precis varit och träffat de internationella studenterna som ska vara här i Borås och plugga under våren!
Vi var bara där helt kort och presenterade oss som faddrar.. ska träffa dem nu igen klockan tre och visa dem skolan och stan.. Hoppas att de här studenterna är lika roliga smo de vi har umgåtts med under höstterminen för då kan nog våren bli riktigt rolig!

Have just been in school and met the new international students that are gonna study here during the spring..
Now we just introduced us to them and we're gonna meet them again at 15.00 to show them the campus and the city.. I really hope that this students are gonna be as much fun as the ones that were here during the  fall because then I belive that this spring could be so much fun!


Kommentarer
Postat av: simone

Vad roligt :D Nya människor, nya vänner :D

2010-01-15 @ 14:05:03
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag skulle bara säga att din blogg är bra,jag gillar den faktiskt:D Jag har också en blogg,men den är inte så lik din blogg.Men jag tror du skulle gilla den faktiskt :) Jag hoppas det alf.



kram / http://housebunny.blogg.se

2010-01-16 @ 11:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0