Dagen i stort

Hej hej!
Idag åkte Emma och Jakob till Bali... avundsjuk på dom men jag hoppas verkligen att de får en toppentid där och i Australien!
Själv så började jag dagen med att gå till tandläkarn och laga en tand som jag hade fått ett hål i.. Var bedövad i halva ansiktet de nästkommande två timmarna.. :P 
För att muntra upp mig lite efteråt shoppade jag mig en ullpläd på Hemtex, ett par örhängen på Indiska, ett nattlinne på H&M och en jättesöt väst på Lycka! Lägger säkert uppt bilder senare!  
Träffade Sara och Annelie vid två för att äta lunch på Viskan. Därefter gick jag vidare till Studentkåren och fikade med utbytesstudenterna.. De verkar jättegoa! 
Nu ikväll ska jag städa och plugga! Önska mig lycka till för det tror ja kan behövas!


Hi All!
Today Emma and Jakob went to Bali! I'm so jealous but wishing them all the best and a wonderful time there and in Australia!
On my side of the world the day started with a visit to the dentist.. followed by a couple of hours when I was paralyzed in the right side of my face.. really strange feeling! :P
To cheer myself up I shopped a little.. A wool blanket, a pair of earrings, a nightgown and a vest! Will probably put up some pictures later.. Then I had lunch at Viskan wth Sara and Annelie and ended the day with going to the Student Corps to have a coffee with some of the new international students! I really like them! They seem very nice! Tonight I'm gonna clean the apartment and study.. wish me luck! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0