Coconut song


God morgon sötnötter!
Jag hade världens problem att somna igårkväll.. Visste inte vart jag skulle ta vägen för det var så störigt! Klockan två kom plogbilen och började tjuta och åka förbi utanför fönster.. kul kul.. tack så jättemycket! Skulle inte förvåna mig om ja inte somnade före halv fyra inatt.. Men sen vaknade  jag ändå pigg nu för ca en timme sen innan väckarklockan ringde! Jättekonstigt! Idag är det superfint väder ute så jag har tänkt mig ut på en härlig morgonpromenad innan jag ska iväg till skolan klockan ett och dela med mig av min visdom ;) Den här låten är förövrigt helt underbar! Harry Nilsson gjorde orginalet i slutet på femtiotalet! Den är helt underbar! Lyssna och njut!

Morning sweeties!
I just couldn't fall asleep last night! So annoying! At two the snow plough went buy with flashing lights and alot of noise.. It's possible that I didn't fall asleep before 3.30! But still I woke up around nine and was widely awake, half an hour before my alarm clock rang! The sun is shining today so I'm soon going out for a morning walk before I go to school for the interview! Love this song by the way! Harry Nilsson performed it in the end of the 50s'! It's amazing! Enjoy it!


Kommentarer
Postat av: simone

hehe skön låt :)

2010-01-28 @ 15:10:58
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: S A N N A - TÄVLING i bloggen!!

SV: Okej! :) jag pratar med killen i telefonen :)

är allt bra med dig? :)



Var gärna med i min smyckestävling! :)

kram.

2010-01-28 @ 18:30:03
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0