City Circus Continues



Det fortsätter att poppa upp saker till mitt storstadstivoli framför ögonen på mig!
Igår skrev jag om Parkeringspariserhjulet och nu på morgonen så hittade jag den här cykellinbanan som Martin Angelov har kommit på! Jag ska väl ärligt talat säga att jag är lite skeptisk till idén men det ser ju väldigt läckert ut! :) Nu ska gå till skolan, på marken!

New attractions keep popping up to my city circus! 
Yesterday I wrote about the Parking-Ferry-Wheel and this morning i found this bicycle-cable-line, a concept that Martin Angelov came up with. I have to say that I'm have some doubts about this idea but it looks nice though!
Now it's time for me to go to school!


Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: härligt :) jo bra :) vad gör dudå?

2010-01-27 @ 11:40:01
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0