Black Black Leather Fur Mocca Silk Wool Cotton Style

..och så återvände jag till prefall kollektionerna igen.. Tycker att den här kollektionen är så himla fin!
En massa svart i olika nyanser och strukturer.. Tycker att byxorna längst ner till vänster är  sjukt snygg och capen med det vida slaget är också helt underbar! Jag får lite Edward Scissorhands känsla över den här kollektionen..
Men på ett bra sätt!

And I've returned to the prefall collections once again.. :P
Love this collection! All the different materials and textures.. The pants in the lower left corner is gorgeous just as the cape with the wide lapel! I get a Edward Scissorhands feeling over this collection.. in a good way!


Kommentarer
Postat av: ARMIN

Haha, jag gillade inte trenchen, men klänningen var ju söt på rätt tjej? ;)



åh, jag älskar givenchy. både men's och women's :) <3

2010-01-25 @ 07:53:28
URL: http://youandmeandeveryoneweknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0