Dreaming bout NL

Hej..
En liten kvällsupdate: Jag sitter framför datorn och filar på min text om H&M-boken (Handelsmännen) som vi ska ha litteraturseminarium på imorgon. Känner att jag har fått ner en del bra nu men sen kommer massa annat och stör så jag kan inte koncentrera mig. Fick ett mail från en lärare om en kurs som ingår i vårt program till hösten och nu sitter jag å försöker komma på ett sätt så jag ska kunna läsa en motsvarighet till den här kursen i Amsterdam. Jag befarar att det är lite knepigt för trots att det är en entreprenörskurs så står det att den är inriktad mot teknik och jag kommer förmodligen läsa på ekonomi-institut i Amsterdam och där kan det kanske va svårt att hitta tekniskt inriktade utbildningar.. Men jag hänger mig fast vid "ingenting är omöjligt" mottot och hoppas att det ska lösa sig i slutändan!
För att lätta upp det här tråkiga inlägget lite lägger jag in lite vacker holländsk design!
Den här garderoben påminner väldigt mycket om vapenväskan som jag postade ett inlägg om för några veckor sen!


Evening Update: Have been sitting a while writing on my paper about the foundation of H&M based on a book called "Handelsmännen" that we will have a litterature seminare on tomorrow.. The writing has gonne pretty well but now I've been disrupted by all kinds of stuff.. My teacher send me an email about a class that I'm gonna try to find an equal class to in Amsterdam next fall but it might be a bit tricky because I'll probably be studying at the business institute in Amsterdam and this class is written as a Technical class.. well well.. let's just cross my fingers and hope it will work out.. Reminder to self: Impossible is NOTHING! 
To lighten up this kinda sad blogpost I'll throw in some lovely Dutch design.. It's very similar to the revolver bag I posted a couple of weeks ago but this closet was made in 2008..   



William Derriders' GlaMore

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0