Schlager och Anna Anka

Yeay! Sjukt glad över att va hemma och ta det lugnt ikväll.. Det känns faktiskt så mycket mer värt än att jobba några extra timmar! Sitter och kollar på Schlagern nu och känner igen cirkus två av artisterna som ska va med ikväll.. Alcazar och Darin.. och nu kom visst Elin Lanto på också.. henne känner ja ju också igen!

Vill ni veta vad som hände idag?! OCH som jag missade! Anna Anka var tydligen på mitt jobb på Stockholm Modecenter och gick på den sista visningen! Läste mej till på Expressen att hon kom till Sthlm igår! Fail på mej att jag inte visste att hon skulle dit! Det var dåligt! Jag som är Anna Anka nörd! :)

b
Foto: Thomas Engström



Happy to be home tonight! Supernice!
Watching the Swedish contest for the Eurovision now.. Barely know any of the contestants!

Wanna know what happened at my work today!? AND THAT I MISSED!!! Anna Anka (Swedish Hollywood wife, married to/divorced from Paul Anka) came to my job and watched our last fashionshow! It would have been really fun to see her! Fail on me to miss her! :)

Have a supernice friday! Lav lav!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0