Press



Hejsan!
Idag jobbade jag i nästan tretton timmar! Det låter ju helt sjukt men det gick faktiskt mycket lättare än vad det låter! Anledningen till att jag jobbade så många timmar var för att det imorgon är dags för Pressvisning!
Det är den första modevisningen och det är då all press kommer till Modecenter för att kolla på visningen och förhoppningsvis skriva om Modecenter eller kläderna som är med i visningen! :)

Under dagen har jag också blivit erbjuden fyra jobb! Först som trendreporter om jag flyttar till Amsterdam, sen på Roberts Coffee, sen på Capsella städ (när jag grabbade tag i en kvast och försökte röja undan lite snö) och slutligen som textilmaterial-föreläsare på Modebutikerna! Måste ju erkänna att det första och sista arbetena är de som känns mest intressanta och relevanta!

Nu är det dags att sova! Det gäller att vara pigg imorgon på den stora dagen!


Translation in English will come later! Have been working for almost 13 hrs preparing for the PR-day at the job tomorrow! Have been offered four jobs as well! One cleaning, one caféjob, one as a presentateur at textile-fabric-seminares and one as a trend-reporter if I move to Amsterdam! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0