Morning tea

God morgon allihopa!
Sitter här å avnjuter en kopp värmande te..
Vaknade imorse av att jag fick ett jättegulligt mms av min mamma och det var bara några minuter innan min väckarklocka skulle ringa så det var en jätteskön start på morgonen..
För ett tag sen hittade jag en möbel designer som heter Colin O'Dowd som har gjort ett gäng roliga saker.. Här kommer ett smakprov:

Morning!
Enjoying my morning cup of tea.. 
Woke up by a supercute MMS this morning from my mother just a couple of minutes before the alarm set of so it was a great way to wake up! 
A while back ago I discovered a furniture designer named Colin O'Dowd who has made some nice stuff.. Here's a sample:

 




BEAT

CHRISTOPHER

BEEP MUG 

FINN - Salt & Pepper



HAVE A NICE DAY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0