Mera bombang!


När jag satt och drack kaffe med Andreas och Lova imorse hörde jag världens brak och duns och det kändes nästan som m det var jordbävning! Jag trodde först att det var ett kylskåp som hade gett upp och att alla burkar ramlat ner men sen förstod jag att det såklart var snö som hade ramlat ner från hustaket till plåttaket ovanför soptunnorna och när vi kollade ut låg det en hel last full med snö på marken! Tur att ingen blev skadad! När vi varit på biblioteket ett tag och skulle gå och äta lunch såg vi att busskuren vid högskolan hade slagits sönder av snö som hade ramlat ner från högskoletaket! Så nu går ja runt och är livrädd för att få ett stort lass med snö och is på mig! Nån som är lika nojjig som jag?

When I was drinking coffee with Andreas and Lova this morning we heard a high bang and felt something almost like an earthquake! First I thought it was a refridgerator that had broken down and that all the pots where falling on eachother but then I realized that it was snow that had fallen down from the roof! When we checked outside there was a big pile of snow just outside the door! Luckily noone got hurt! Saw later that the roof by the busstop had broken by snow falling down from the roof of the university building! So now I'm walking around hearing for my life believing that the snow is out to get me!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0