Lördag

Näst sista dagen på mässan!
Nu har jag lunchrast en stund och sen är det fem timmar kvar tills jag slutar! Trodde först att ja skulle sluta 23 för vi ska ha fest ikvälll men det visade sig att det inte behövdes så nu blir det förhoppningsvis en riktigt tidig lördagkväll! Superskönt!
Idag skulle min mamma och moster på Sy-festival! Hur mysigt lät inte det?! Det vill jag också gå på! 
Är det nån som ska göra något roligare än att jobba idag?

Second last day at the fashion week now! Have lunchbreak now and then it's just a couple of hours left until I quit for the day! Thought I was gonna quit at 23 first but it turned out that I could end at 18 so I'll have the whole evening free! *yeay*! Hope that you guys have a funnier saturday than me and that the snow will stop storming around soon! :) 


Lookbook - dressed for sibera!
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0