Kolla i kors

Cheezlouise vad trött man kan bli!
Det märks att jag inte är van att jobba så här länge om dagarna och gå upp så tidigt för jag är helt utslagen när jag kommer hem!

Idag var det ju fettisdagen!
Jag var superambitiös och gjorde iordning fyra semlor till mig, Veronica, Mikaela och Mattias som jag skulle jobba med idag!
Vi åt dem till eftermiddagskaffet och de var supergoda, fast florsockret hade smält så de såg lite lessna ut.. Sen efter bara en liten stund kom det fyra semlor till från chefen men de såg mycket torrare ut än mina semlor! :)

 

 I'm not really used to this working thing! Deadly tired when I get back from work! Not used to go up so early in the morning I think... 

Today´s fat tuesday and of course we had to eat the traditional Semla (a cream bun) Made four when I woke up in the morning for me, Veronica,, Mikaela and Mattias that I worked with today. We ate them this afternoon and just when we'd finished them our boss came down with four more! But they didn't look as good as mine! :P 


Kommentarer
Postat av: Patrik

jag åt inga semlor idag =( dumt

2010-02-16 @ 23:48:45
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Patrik

Sv. Ja det får jag göra!

Jag vill läsa till Läkare i Danmark =)

2010-02-17 @ 12:31:43
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0