Hemflugen


Ottoman - Love of Pigeons

Back in Borås now.. Was pretty stressed until I got to the airport but everything went fine! When we flew over Stockholm the tears were close.. Don't really know why but it's just sad that I never have the time to spend as much time as I would like with family and friends when I'm visiting Stockholm! It will be nice once I have my life there again!

Nu är jag hemma i Borås! Var rätt stressad tills jag hade checkat in men allt gick bra! När vi lyfte och flög över Stockholm var allt så vackert med alla ljus och jag blev så nedstämd att det kändes som om ja skulle gråta för det känns som om jag aldrig hinner spendera så myccket tid med folk som jag skulle vilja! Tror det blir skönt när jag väl flyttar tillbaks dit igen.. när det nu blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0