Happy Heart



Godmorgon alla turturduvor och alla ni andra vanliga dödliga!
Ja sitter i köket och kollar ut på all snö och funderar på vad jag ska hitta på under dagen..
Just nu lutar det åt att jag ska ha en riktig spa-dag och bara fixa iordning mej och vila inför nästa veckas intensiva jobbande! Skulle va skönt.. Göra hårinpackning och manikyr och pedikyr och bara ha det gött!

Morning lovebirds and the rest of the world! 
I'm sitting in the kitchen trying to figure out what to do with my day..Valentine's day.. Right now it's leaning towars spa-day-extraordinare and just take care of myself and do manicure and nice things like that..

  
Lovegarden by Haime Hayon

Det är lite udda ändå det här med alla hjärtans dag ändå.. Igår skulle jag försöka bestämma träff med en gammal kompis under helgen eller veckan.. Men när vi skulle försöka bestämma någon dag så kunde jag verkligen inte komma mej för att föreslå att ses idag! För då skulle ju alla hjärtans dag signalerna packas med i fikat och det skulle bli så mycket mer än bara en kaffe på stan! Då måste det ju helt plötsligt va alldeles romantiskt... hur udda är inte det?  

It's a bit odd this Valentine's day thing.. Yesterday I was trying to set a date to meet an old friend during this weekend or next week.. But I just couldn't ask him if we could meet today because then all the romantic Valentine's day nonsense would have been wrapped up with the coffee and it wouldn't just have been a normal cup of coffee.. isn't that a bit strange?


Kapoow by Things of Colour

Vad har ni för er idag? Gör ni något romantiskt?
What are you doing today? Something romantic?


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: hehe tack men det är viktigt och plugga, i alla fall just vid den situationen jag är i :D

2010-02-14 @ 13:39:20
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-02-14 @ 14:07:24
Postat av: Annie

Sitter och kollar statistik över hushåll. Vi stödjer statistiken min vän! Miss Estockholmo, spa låter trevligt hörru!

Dricker kaffe-kaffe och blickar ut över ett soligt 033 tro det eller ej, vi får fira med yoga istället!

2010-02-14 @ 14:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0