God morgon!

Det har gått riktigt bra det här med att inte spendera några pengar i helgen! Inte en krona hittills! vi får väl se hur det går idag! Eftersom jag inte har vart ute och brännt pengar så har jag lyckats göra ett krafttag och äntligen gjort klart mönsterkonstruktionskursen som jag har skjutit upp alldeles för länge.. så 7,5hp *katching*! Jag har också vart jätteduktigt och ordnat inne i mitt badrum.. Hällt över halvtomma schampoo-flaskor slängt tomma saker och organiserat upp det snyggt.. Så hängde jag om en tavla och sorterade och ordnade i resten av lägenheten och hör och häpna.. JAG DISKADE! haha.. det är en av de tråkigaste sakerna jag vet för jag skjuter alltid upp det så länge.. men nu ska jag försöka vara duktig och diska direkt efter att jag har ätit så att det inte blir  så mycket att göra åt gången!

Vad tyckte ni om melodifestivalen igår då? Själv fick jag återfall och blev kär i söta Salem! Han är ju en sån underbar artist! OCH från Huddinge så vi har ju nästa varit grannar!

My zero-spending weekend has gone really well! Since I haven't been out spending money I've had a lot of time to do other things.. Finally finished my clothing-construction-class and have been tidying up in my apartment so now it's pretty nice around here! Even cleaned the dishes! hahah.. one of the most boring things i kow..

Yesterday was the beginning of the Swedes most important culture-event each year: Melodifestivalen! This will now continue for the next 4-5 weeks and the winner will be the representant from Sweden in the Eurovision Song Contest! Salem al Fakir and Ola was the two who will go directly to the finals.. Love Salem! He's a great artist!


Mmm.. de underbara dagarna när tid och pengar bara var en myt!
Bali08




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0