Det går bra nu!


Nu känns det äntligen som om saker börjar gå min väg igen!
Grace som har hand om Utbytesstudierna var jättetrevlig och tillmötesgående när jag lämnade in ansökan till henne idag och det kändes jätteskönt!
Sen loggade jag in på mitt konto på skolan och upptäckte att de har rättat min marknadsföringstenta nu och att jag har fått VG! Sköönt! Jag var så nervös för den där tentan för den var så extremt omfattande så när jag skrivit den visste jag inte om det gått jättebra eller helt åt skogen.. Men tydligen hade det gått jättebra!


Things are finally starting to go my way again!
Grace who are taking care of the exchange applications was super sweet and helping today when I handed in my application and it just felt so good! Then I logged into my account at school and saw that I got the highest degree on my Marketing exam! Yeay! I was so nervous for that exam because you had to write so much on each question and when I was finished I had no clue if what I'd written was the answer to the question he'd  asked.. But it seems like I wasn't so lost as I thought! Success!!

Kommentarer
Postat av: ARMIN

Good for you!



Haha, lea michaels är ju jättefin i sin klänning, det var min nästa favorit, svart och vitt är ju alltid snyggt på röda mattan :)

2010-02-01 @ 16:07:39
URL: http://youandmeandeveryoneweknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0