Awake dreams and so far so good

God morgon!
Igårnatt hade jag världens konstigaste dröm.. eller det konstiga var väl egentligen att jag var vaken och att min fantasi drog i väg som bara den med mej.. Jag vaknade till kanske klockan tre eller något och vände mej om och tittade mot "vardagsrumsdelen" av min lägenhet.. där var jag helt säker på att jag såg en blond tjej sittades på golvet och en mörkhårigtjej sittandes i fotöljen.. Jag blev helt förvirrad å började fundera på hur de hade kommit in.. Hade jag släppt in dem? Jag var ute tidigare på kvällen å tänkte att det här kanske var några av de tjejerna som bor uppe på Hässleholmen som inte orkade gå hem så jag hade släppt in dem när jag var halvsovades och sagt att de kunde sova här.. Jag satt upp en stund och stirrade och var verklligen säker på att de satt där.. Jag vågade inte snacka med dem  eller tända lampan så jag bestämde mej för att försöka sova igen men låg hela tiden och kollade på de här två människorna.. Det var så konstigt.. Jag somnade  till och när jag vaknade igen  såg jag att den ena personen var borta men att det fortfarande låg en person och sov i fotöljen.. Nu började jag bli lite smått panikslagen och insåg att jag antingen inbillar mej det här eller så är det något väldigt fel så jag gick upp och tände lampan och där var de inga människor! bara lite kläder och annan bråte.. jag andades ut och släckte igen för att somna men då tyckte jag igen att de såg ut som om de var där så jag gick och tände en lampa lite längre bort och lät den lysa medan jag somnade om.. så knäpp är jag!

Hittils har jag inte spederat några pengar under helgen! Hejja mej!


Morning,
Yesterday night I had the strangest dream.. or awake dream actually.. I woke up in the middle of the night and was sure that there was two girls sitting in my apartment.. one on the floor and one in the armchair.. I stared at them and was certain that they where there and was so confused cuz I couldn't remember letting them in.. thought that it might be some of the girls that live up on Hässleholmen and that they where to tired to walk home so I'd let them in while I was half sleeping.. I decided to try to sleep again but  kept on staring at "them".. fell a sleep for a while and when I woke up I could only see the one in the armchair.. was starting to panic and started to think that maybe I'm imagining things or something is really wrong cuz I probably did not let these people in.. I turned on the lights and noone was there!  such a relief.. but when I turefd it off again it looked like they were sitting there again.. so I turned on a light a bit a way from bed and then fell a sleep.. yes.. I'm a bit nuts.. :P

So far this weekend I haven't spent any money! Go me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0