All you need is music music music



De här killarna e helt fantastiska! När och om jag gifter mej så skulle jag vilja ha dessa som husband! Tänk va sjukt roligt det skulle va! Jaa.. jag har nog också drabbats av bröloppsepedemin som råder i Sverige nu med på grund av det stundande prinsessbrölloppet! menmen..

These guys are just a-m-a-z-i-n-g! When and if I get married I would love to have a houseband like this!
 Yes, I know.. It seems like I've also been hooked on all this talk about weddings that's going on in Sweden now due to the royal wedding that will take place this year! well well..


Kommentarer
Postat av: ARMIN

Jag ääälskar den covern! ;)



Ja, alltså... jag skall göra ett litet arbete i skolan, och det kan bli awesome med någon från Borås liksom ;)



Ja, får skrivaklart frågor också! :D



Oh, ja, jag skickade mail! Tack för att du tipsade goding! :D

2010-02-24 @ 13:00:47
URL: http://youandmeandeveryoneweknow.blogg.se/
Postat av: Gabriella

jo men de skulle nog va coolt

2010-02-24 @ 15:16:20
URL: http://covette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0