07.10 Zzzzzz - - *BomBOMBOOM*

Morning Sweet peas!
Vaknade imorse med ett ryck! Nån galning i huset började spela typ House/Trance-aktig musik på aaashög volym med världens basdunk! Min första instinktiva reaktion var att springa bort till väggen  mitt emot och banka  men innan jag gjorde det kom jag på att det behövde ju faktiskt inte vara de grannarna.. det skulle ju kunna vara grannarna ovanför mig.. Rådslös och trött bestämde jag mej för att genomlida dunket och hoppas på att musikspelaren skulle komma till sin sans.. Klockan var ju faktiskt TIO ÖVER SJU!! Det kan va okej att spela musik vid tiotiden på en lördag för då är det ju morgon.. MEN SJU?! Arma dagar! Som tur var spelade han (eller hon men jag betvivlar att det var en kvinna som låg bakom de här tokigheterna) bara två låtar och sen kunde jag återgå till min sömn i ytterligare två tmimar!
Nu ska jag snart iväg till biblioteket! Fantastiskt.. :P

Will translate after my breakfast ;)

Kommentarer
Postat av: ARMIN

Haha, åh, fyfan... jag skulle mördat dem! Jag kan inte somna om efter sådana saker. ;)



Är biblioteket öppet?:O

2010-02-27 @ 11:04:42
URL: http://youandmeandeveryoneweknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0