Antwerpen och lite annat roligt

Uppdateringsfrekvensen är sådär hög för tillfället som ni kanske märker.. 
Jag tänker att jag ska skriva hela tiden men så blir det inte riktigt av! 
I torsdags var vi ett stort gäng som åkte till Antwerpen, Belgien. Vi sov över hos Michaels familj som var helt underbara och gjorde en jättestor belgisk buffé på kvällen och en lika underbar frukost på morgonen.. 
På torsdagkvällen var vi ute på en av Antwerpens stora klubbar och det var kul tat komma till ett stort ställe för i Rotterdam är alla klubbar rätt små. Fredagen spenderades på Antwerpens gator och torg.. Det är en jättefin stad och jag har tagit massa foton med min mobil som jag ska försöka föra över till datorn men jag saknar sladd för ögonblicket! 

Ikvälll blir det luciatåg i Svenska sjömanskyrkan och jag ska ta med mig några utbytesstudenter för att visa dom svenskt luciafirande! :)
Tot Zo!

Kommentarer
Postat av: Cissi

kul med lucia tåg! :D

2010-12-11 @ 12:32:49
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0