SIX DAYS TO GO


Okej.. Nerverna börjar smyga sig på... Det är bara sex dagar kvar tills jag åker och allting börjar närma sig sitt slut här i Oslo.. Det känns väldigt konstigt för på ett sätt hade jag kunnat tänka mig att vara kvar i Norge mycket längre.. Men det ska bli så kul att få komma fram till Rotterdam och börja göra sig hemmastad! Verkar som om vi har en lobby/reception vid huvudingången till huset för det är där jag ska plocka upp mina nycklar fick jag reda på för någon dag sedan..
Det känns helt overkligt att jag om bara någon vecka kommer vara i en helt ny miljö där jag knappt känenr någon och ska starta en ny vardag där! Så sjuk kul dock!

Nu kör vi!!
Okayy...
Now I'm starting to get quite nervous..
Rotterdam is just getting closer and I'm finishing up here in Norway!
I am SUPER EXCITED! Words can not describe... I am really looking forward to see my new apartment, start nesting and make it comfy and nice!! Got a mail yesterday on how to get the key.. Looks like we have a lobby/reception in the main entrance because that's where I'm going to pick up my keys.. It feels surreal that I'm in just a week will be in a completely new place where I barely know anyone and start making a new life.. Really fun though!

Hey ho, here we go!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0