Lugn fredagkväll

Hei Folkens!
Har en lugn dag i ett soligt Oslo!
Jag har flyttat till Gamleby nu då vi var tvugna att flytta ut ur vår gamla lägenhet för att familjen vi hyrde av ville komma tillbaka till Norge.. det är lite mindre centralt än vad jag borde förut men tar max 10 minuter till Oslo City så det är väldigt lugnt!

Dagen började med frukost på jobbet då jag blivit bortlottad från att få jobba för att det var regnigt och tråkigt väder.. Sen mötte jag upp Linnea och vi drog och hälsade på min nya kombo Rebecca som just nu spenderar några nätter på sjukhus för att hon har fått en inflammation i svanskotan.. Hon verkade må bra men var väldigt trött!
Efter sjukhusbesöket gick vi till restaurangen Nan & Olive som är en Indisk/Italiensk(!) restaurang med väldigt god mat och därefter blev det en tur på stan innan jag tog en bysykkel och åkte hem till lägenheten..
Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen och ha en morsom kväll! 
om 17 dagar är jag i Rotterdam! yeaaa!!
Hi fellas! :)
Been having a really calm day in a sunny Oslo!
Have now moved into a new apartment since the family  we rented from in the first place decided to come back to Norway.. This apartment is a bit further from the center but it's still very central.. It only takes a couple of minutes to go to the center!

I started the day with breakfast at work after I'd been lotted out of the kitchen for the day... :P After that I met Linnea and went to visit my new roomie Rebecca who is in the hospital now cause she has an inflamation in her lower back.. She looked like she was doing good but was very tired! After the hospitalvisit me and Linnea went to the restaurant Nan & Olive that is an indian/italian (!) restaurant at Karl Johan.. then we went around looking in stores but luckily I didn't find anything :P
Now I'm looking forward for a soft night infront of the tv.. In 17 days I'm arriving to Rotterdam! Yaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0