Feverish and Re-packing

Hola!
Håller nog på att bli sjuk så jag slutade tidigare idag och vilar nu upp mig..
Hoppas verkligen att det går över snabbt!
Packningsproblemet är fortfarande kvar.. försökte ringa sas idag men den skånska kvinnan jag pratade med först hade inte så stor lust att hjälpa mig och när hon kopplade vidare mig var jag "samtal 12" i nästan tio minuter så mitt tålamod rann ut.. Är det bara jag som får den där känslan att när man pratat med en person och sedan blir vidarekopplad och får vänta i en evighet egentligen har blivit kopplad till en städskrubb och att det inte är någon där som ska ta ens samtal??
Funderar på en snabbtur till Sverige för att dumpa onödig packning.. vi får se hur det går med det..

Hey you!
Think I'm getting sick so I quit job early today and am now resting.. Really hope that this illness passes.. need the moneyy..
The baggage is still a problem.. tried to call sas today but the woman I spoke to wasn't really helpful so she connected me to a new person where I got to stand in line as "number 12" for about ten minutes until my patiance failed me and I hung up.. Is it only me who get's the feeling when you talk to someone on the phone and they connect you they've actually connected you to the laundy room or someplace and it's no one there to take your call and are just waiting for you to hang up!?

Well well.. anyways.. I'm thinking about a quick tour to Sweden to leave some of my baggage.. we'll see how that goes..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0