The return of Patrik Lundström


1997 - Jag är tio år och tre blonda grabbar sjunger "Bara hon älskar mig" i melodifestivalen och jag blev förälskad i killen långt blondt hår!
2010 -  Idag såg jag honom igen för första gången på tretton år.. I Så ska det låta! Han hade minsann lite charm kvar.. Här bjuder jag på lite nostalgi! Kommer ni ihåg låten?
1997 - I am ten years old and watching the swedish contest for ESC. Three blonde guys are singing Bara hon älskar mig (If only she loves me) and I fall for the guy in long blonde hair..
2010 - Today I saw him again for the first time in 13 years! In the swedish Tv-singing-show Så ska det låta. Have to admit that he still was a bit charmy..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0