Plugga i Rotterdam?


Som ni nog har hört mig tjata om länge nu så har jag ju sökt och fått utbyte till Holland. Jag har hela tiden varit inställd på att åka till Amsterdam men nu verkar det som om det är lättare att få allting att fungera om jag skulle bo och plugga i Rotterdam. Vi får väl se vad det blir i slutänden, men den här bilden över Erasmus-bron i Rotterdam ser ju faktiskt rätt lockande ut! Och det ligger ju bara en timme från Amsterdam så man kan ju fortfarande åka dit ofta! Någon som vet nåt bra om Rotterdam? 

As you might have heard/read, I've been accepted to study at InHolland University in the fall. I have always been set on studying in Amsterdam but right now it seems easier for me to study in Rotterdam. We'll see what happens but this picture over the Erasmus Bridge in Rotterdam is actually pretty nice. And it's only one hour away from Amsterdam so I could still go there alot! But I don't know anything about Rotterdam.. anyone out there who has some good advices?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0