Om jag vore finansminister..

Nu började jag självklart spinna vidare på hur fint det skulle vara om jag fick bestämma vad alla pengar skulle gå till! Det skulle va riktigt snyggt faktiskt ! Då kanske svenskarna äntligen skulle bli lite stolta över att vara från Sverige för att det inte skulle kännas lika grått och tråkigt! Här är mina vallöften om jag blir finansminister:

Now, of coulrse, I started thinking about how nice it would be if I was the minister of Finance. It would be a joy to live in my cities  and the swedes would finally start beeing proud of their country because it would look so much fun!
Here's my promises if I'd be the minister of Finance: 


Jag skulle låta tyska Evol måla alla tråkiga boxar i städerna till höghus.
I would let the german Evol paint all the boring boxes in the cities to high houses.

Jag skulle uppmuntra till roliga och interaktiva reklamer.
I would encourage different and interactive ads.

Och jag skulle uppmuntra och satsa på rolig, färgglad och nytänkande design!
And I would encourage and put money on fun, colourfull and innovative design!

Pretty nice, huh? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0