Om jag vore finansminister del 2 - Mer valfläsk

Jaja.. Jag vet att jag inte ska ge mig in i politiken.. jag vet! Men det är nog många i politiken som inte skulle ha gjort  det heller.. Jag skulle iallafall bygga väldigt glada städer! Hittade fler  fina saker till mina städer i går som jag också vill ska vara med i mina vallöften! Sen ska jag ge mig iväg till skolan och börja planera för ett nytt företag.. Ett avant garde industriföretag... typ... Spännande spännande.. Vi får se vad som dyker upp på vägen! I know I KNOW! I'm not getting in to politics.. I think some of the politicians should have been as well aware of that as I am before they entered that world.. Anyways.. If I was I would make really happy cities! Found some more fine stuff that I want to add to my electoral pledge list! Then I'm off to school to start planning for a new company! An avant garde industrial company.. kind of.. We'll see how that goes!


Jag skulle göra en insamling till Knitta Please - liknande grupper och se till att det kom upp lite mer fin knitta-konst! - I would make a collection for Knitta Please -like groups and make sure that some more nice knit art showed up!


Jag skulle installera sånna här snygga lyktstolpar lite här och var för att lysa upp höstkvällarna!
I'd put up these nice lampposts here and there to make autumn nights a bit brighter!


Stay tuned for more promises.. :P


Kommentarer
Postat av: emma

jätte fin blogg ! :)



vad har du för planer en sån här fredagsdag då ? :)

2010-04-09 @ 11:39:24
URL: http://emmadaniela.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhh ja visst är den!har du någon favorit?

2010-04-09 @ 13:40:10
URL: http://mimims.blogg.se/
Postat av: Oveheidi

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2011-03-25 @ 08:28:41
URL: http://oveheidi.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0