Naps and Vamps

Hej mitt i natta!
Har precis kollat på en koreansk vampyrfilm med Andy & Tyson.. Varför? JA det kan man verkligen fråga sej.. Den var lite bra.. men väldigt konstig.. Det var de på bilden ovan som hade huvudrollerna..

Råkade sova fem timmar idag också.. Började må så dåligt efter att jag ätit lunch så jag la mig och vila och lyssnade på lite John Mayer.. Och vips så sov jag!

Så nu sitter jag och väntar på att tröttheten ska drabba mig igen.. Och planerar lite för imorgon!

Hoppas ni sover sött!

Hey in the middle of the night!
Just watched a korean vampire movie with Andy and Tyson.. Why? I actually asked myself the samt thing.. It was kind of good.. But really odd! The couple in the picture above played the leads.. 

Happened to fall a sleep for five hours today also.: Felt really weird after eating lunch  so I laid down to rest and listen to some John Mayer... And five seconds later I was asleep..

So now I'm sitting waiting wishing that I will be tired again so that I can go to sleep again..

Hope you're all sleeping tight! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0