Loooong Day


Min mamma har en teori om att man kan se när jag har tråkigt för då uppdaterar jag så flitigt i min blogg. Men jag är inte riktigt beredd att hålla med henne. Idag har jag haft århundrandet tråkigaste dag och det har inte gett resultat i bloggen.
Nu sitter jag och kollar på de småidiotiska människorna i Anna Ankas assistent.. Mamma mia sägerjag bara! Det var nån nisse där nu som stod och förklarade för hela Sverige vilken framgångsrik människa han var på ett ytterst pinsamt sätt.. Inte helt ok..
Snart är det Greys anatomy och sen ska jag väl sova igen så att jag kan börja leva ett normalt liv igen!
My mum has a theory that you can notice on me if I'm bored because I blog so much then.. But I can't really say that I agree..
For example I've had one of the most boring days of my life today and I have barely been blogging at all.. Right now I'm watching Swedish Hollywoodwife Anna Ankas' new programme where she's searching for a new assistant.. It's partly entertaining and partly embarassing cause some of the people are acting so strange.. Soon it's time for Greys' Anatomy and then I better go to sleep again so that I get ridth of this stupid cold sometime and can start living a normal life again!

bildlänk

Kommentarer
Postat av: Siv

Nu får du se till att blir frisk och i gammal god form!

2010-04-08 @ 07:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0