Ge mig frihet med ordning och reda


rag & bone

God kväll! 
Idag har det varit CV-fix och utbytesfix.
Båda två har gått ganska långsamt.. men det ska nog bli något bra av det där snart skulle jag tro! Jag håller hoppets låga brinnande som dom säger.. Jag vill att allt ska vara fixed und fertig så att jag kan sluta tänka på alla olika papper som ska hit och dit och uthyrande av lägenhet och finnande av lägenhet och jobb och passande kurser.. 

Good evening!
Today I've been fixing with CV and exchange studies.. It's going a bit slow though.. But it's probably gonna e fine son! I'm keeping my head high! Even though I just want everything to be done now so that I can stop worring about everything.. Renting out apartment ,fixing papers, finding jobs.. and more and more.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0