Flyttkaos råder

Hej kära ni! 
Sitter här och försöker bota min matkoma som jag drabbades av nu efter att ha ätit sushibuffé på Eest med Camilla.. Mycket gott var det men man äter ju alltid för mycket!

I lägenheten råder det just nu allmänt flyttkaos.. Banankartonger överallt! Jag ska ju inte flytta ut förrän i  början av juni men min pappa har vägarna förbi imorgon så jag tänkte att det är lika bra att skicka lite saker med honom! Det är helt otroligt vad mycket saker man har som man inte behöver! Jag tror till exempel att jag har 30 koppar!! När i hela världen ska jag tränga in TRETTIO personer i min lilla lägenhet för ett kafferep? jag bara undrar.. :P

Nu får det vara slut på rasten.. dags att börja packa igen!

Hi beloved ones! 
Sitting here trying to cure my food coma that just hit me after eating too  much sushi with my friend Camilla!

My apartment currently looks like a warzone.. It's boxes and bags everywhere! My dad is coming by tomorrow so I'm gonna give him some stuff to storage at home.. Since I'm moving out in June it's good to get started with these things..I'm realizing how much unneccesary stuff I'm having in my apartment.. 30 cups for example.. When will I ever invite 30 persons for coffee in my small apartment?? Just a thought.. :P

well well.. the break is over.. time to start packing again!

Kommentarer
Postat av: siv

Å barndomshemmet blir lagerlokal!

2010-04-23 @ 16:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0