Den som sare han vare på 1900-tale

Ikväll i kollektivet satt vi jättelänge och pratade om 90-talet.. Om musik och saker som man växte upp till..
Tänkte kanske göra ett kollage imorgon med mina nittiotalssaker för å bjuda på en liten nostalgitripp så får ni se om ni kommer ihåg det som jag kommer ihåg.. :)
Så länge bjuder jag på lite musik!
Har nog lagt upp den här förut men den här låten förföljer mig.. älskar den!
Tonight me and some people here in our house sat and talked about the 90s'... music and all the stuff we grew up with! I thought that maybe I'd make a collage tomorrow to share some of the memories from my 90s' and see if you remember the same things that I do.. :) But for now I'll just share a video from some swedish guys rapping about their childhood in the ninties!
The song title translated to english would be "nineteen-hundred-ninety-something" Enjoy!


Kommentarer
Postat av: kusin i aussie land

Hanna! Älskar din blogg. Så sjukt kul att läsa. Hoppas att jag kan möta upp dig i holland. Antons mormor bor inte långt därifrån, så förhppnigsvis

2010-04-14 @ 04:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0