Black summer

God morgon igen! Det blir nästan bara inlägg en gång om dagen nu.. Hänger hela dagarna i skolan å pluggar.. Men det kanske är rätt lagom ändå!

Det kommer bli en väldigt mörk sommar för mej märkte jag igår när jag började packa ihop  de saker jag inte kommer använda något mer som min kära far ska hämta till helgen när han åker ner hit.. Det som blev kvar var många svarta klänningar, toppar, byxor, cardigans.... :S Jag får se till att använda mej av många färgglada accessoarer eller något :P


Morning! This is starting to be a habit.. me only blogging once in the morning.. The rest of the day I'm studying in school.. But maybe it's enough with once a day anyways :) 

This summer will be very dark for me.. Noticed that yesterday when I started packing the things that I won't use anymore and that my dad is coming to pick up on saturday.. All that was left was black dresses, tops, pants, cardigans and maybe some purple and grey.. Will have to colour it up a little with accessories so that I don't look too much like a emo-kid..
lookbook: Bliss K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0