April april

Har ni blivit lurade någonting idag? Jag är alltid så dålig på att komma ihåg att det är första april så jag brukar vara ganska lättlurad! Men jag tror faktiskt att jag har klarat mig hittills idag! Men vi får väl se.

Första april förra årete skulle jag gå på en blinddate med en kille. Jag kom dit där vi skulle träffas och fick ett sms om att han skulle bli några minuter sen... Efter ett litet tag kom det ett till sms om att han var tvungen att hämta sin pappa på bilbärgningen.. Det mina vänner, kändes som ett dåligt aprilskämt och jag trodde att jag skulle bli stående där och vänta utan att nån dök upp! Men som tur var så var det inte det och efter en liten stund dök han upp!   

Have you been tricked today? I never remember that it's first of april so I usually belive in everything people says.. But so far today I think I've made it!

Exactly one year ago I had a blinddate with a guy in Borås.. I got to the place where we were gonna meet and got a text after a few minutes that he was gonna be late.. after a couple of minutes I got another text saying that he had to pick up his father before he could meet me.. That really felt like a joke and thought I was gonna stand there alone all day! But luckily it wasn't and after a while he showed up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0