More shopping!


Idag blev det ytterligare lite shopping!
Först köpte jag kakaoglögg som jag ska ha med ikväll till Sara.
Sen på Yosshi så köpte jag pälsbollsörhängen! Jag är lite svag för udda örhängen..
Köpte också lösögonfransar som ja tänkte att ja kan ha nån gång när jag går ut.. syns inte riktigt på bilden att det är det.. men ni får ha lite fantasi. :)
Sen på outleten var det 50% på outletpriserna eftersom det var sista dagen det skulle va öppet. Hittade en svart topp och en grå jacka.
Sen jag kom hem har jag och folket suttit och kollat på How I met your mother. Kvalitetsserie på hög nivå :D

Did some more shopping today.. 
First I bought glogg with cacao flavour that I'm bringin to Saras place tonight.
Then at Yosshi I bought a pair of furball-earrings :)  I have a soft spot for odd earrings! :)
Also bought fake lashes to wear some night when I'm going out.. I know that the picture of the lashes is really crappy.
At the outlet they had 50% off from the outlet prices since it was the last day. Found a black top and a grey coat.

Awsome! After the shoppingtour I've been watching How I met your mother until now. Great show!


Toodels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0