Hemma igen

Nu är jag hemma igen från min lilla shoppingtripp. Hittade massa roliga saker men det slutade bara med en stor t-shirt och en klänning. De hade väldigt mycket rosa kläder som inte passar så bra med min rödaktiga hårfärg och massor med femtoncentimetersklackar där vissa va superfina men jag avstod och resonerade att mina 178 centimeter inte behöver femton centimeters förlängning!
När jag kom till skolan fick jag höra att vår föreläsare, från Lager 157, inte kunde komma och föreläsningen var inställd. Tänkte att jag skulle fixa med digitala modeskissen istället men det var lektioner överallt.. Så nu är jag hemma och tar det lugnt en stund. Går till skolan sen när lektionerna har slutat.


Back from my shopping tour. They had a lot of clothes but I ended up only buying one oversized t-shirt and a black dress. Alot of the clothes were pink and I don't think that suits me with my dark redblond hair. They also had a lot of high-heels but I felt that my 178 centimetres was enough..
When I got to school I found out that our lecture was cancelled, so now I'm home waiting for the classes in the computer-rooms to end so that I can finish my digital fashion illustration task.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0