Orka Jetlag!

Nu är det andra dagen i rad som ja vaknar klockan sju på morgonen och verkligen inte kan somna om!
Ja är fortfarande inställd på att klockan är thaitid antar jag och då är klockan ett på dagen när den är sju här..
Men störigt är det, jag hoppas verklgen att det går över idag för imorn ska ja på arbetsintervju och då kan det ju va skönt å känna sig åtminstonde lite skärpt!

Igår var det Schlagerfest hos Rikard i Fristla. Gräddan av artister var där, Alexander Bard och Pillan Wahlgren med bakgrundsdansare för att nämna några.. Det va en jättemysig kväll med god tacos och en sjukt spännande final! Det blev verkligen helt annorlunda ställning efter att folket röstat! Tycker vinnarlåten är väldigt lik Pavarottis Nessun Dorma - Vincerò. Men den var häftig.. väldigt annorlunda.. vi kanske har en chans med den i Eurovision...

Jag var helt sjukt jetlaggad även då så partyhumöret var inte helt på topp från min sida..
Lovar å göra en bättre insats till nästa gång! 
Här kommer lite bilder från igår:

Lili (utan Sussie) fixar rätta luggen

Uggla, Rogera Pontare och Pernilla Wahlgren i paparazzitagen


avundsjuk Nanne Grönvall

Alexander Bard med sin vän hästen

Wahlgren + backup
 
Lena Ph

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0