Lördag

Morning!
Igår var vi i Göteborg på "Pantertanters 70års fest":
Vi tog en buss in ganska tidigt och gick till en bar någonstans långt upp på Kungsgatan
Därifrån gick vi vidare hem till Hannan och hennes pojkvän som bodde i världens härligaste lägenhet! Den var verkligen jättefin med bjälkar i taket, stort vardagsrum/kök och bara jättejättefint.. Dessutom hade de världens finaste takterass där det måste vara jättehärligt att sitta när solen är uppe!  Så vill jag också bo!
Vid elvatiden började jag och Greta gå gata upp och gata ner, från hamn till hamn för att hitta till Styrbord Barbord.. Jag trodde aldrig att vi skulle komma fram men ja hade Linsey i luren så det gjorde inte så mycket att det tog lite tid för då hann jag snacka lite med henne! Men till sist kom vi iallafall fram! Det var inte så jättemycket folk där men Kleerup var där och dj.ade och det var riktigt bra!  
Vi var där i några timmar men sen kände vi att det nog faktiskt vore väldigt skönt att sova hemma i sin egen säng, så vi spolade idéen att sova hemma hos Camilla i Majorna och åkte hem till Borran! 
Fast vi höll på att inte komma med bussen för jag tappade bort min hundralapp som jag hade tagit ut på väg tillbaka..
Men till sist löste det sig så vi fick åka hem och sova!

Vaknade imorse av att tiotusen varuvagnar åkte runt inne i mitt rum! det var iallafall så det lät när jag först vaknade men sen förstod jag att det var våra nya små terrorister som sprang upp för brandtrappan som är precis utanför mitt fönster.. 
De är inte så jobbiga egentligen när de väl har satt sig ner och börjat kolla på sin film eller vad det nu är de brukar göra där uppe, men jeesees vad det lät när de sprang upp nu imorse..
 
 Ikväll blir det nog att bara ta det lugnt.. Ska kolla på Expedition Robinsson som börjar ikväll är det tänkt! 
Eventuellt ska jag ner på stan å lyssna på ett hårdrocksband från Trosa som Carro här i huset känner.. Vi får se vad som händer!
Tjingeling så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0