Du är i Borås och det regnar *Surprise*

Det slutar verkligen aldrig regna här....
Folk sa till mig innan jag flyttade hit att det alltid regnar här... men.. det regnar verkligen ALLTID här!
Nu har ja dock hittat lite artificiell sol på Solteamet nästan precis brevid vårt hus... vägt gott mot ont och kommit fram till att tills solen visar sig här i Borran på riktigt så kan det va värt de eventuella risker som finns för att få uppleva lite värme och solsken...

Det verkar som om min familj har räknat bort mig som familjemedlem nu under den knappa vecka som gått sen ja lämnade dem i Sthlm.. Häromdan när ja snackade med min mamma i telefon släppte hon bomben att pappa och Sippi ska åka till Österrike vecka 9.. och de har inte ens frågat om ja vill följa med! Va e de för stil?!
Nu börjar uppmjukningsprocessen för att få dem att bjuda in mig också.. Har inte åkt skidor sen 2006 så det känns som om det börjar bli dags nu så att ja inte glömmer bort hur man gör!

Det börjar klia i mina resenerver nu... I min desperation att få åka tillbax till asien har ja börjat laga chicken fried rice som ja i princip levde på där borta! Det blev rätt gott faktiskt!
Men nu är maten uppäten och det är dags att dyka tillbax in i materiallärans värld så att de blir något vettigt resultat på den här tentan!

Bye Loved Ones!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0