Sunday sun

Efter en riktig långfrukost med Matilda och Greta med korsord å frukt å grejer så bar det iväg till Knalleland... "Borås kända köpkvarter"
Där införskaffades en lamineringsmaskin som jag och Greta ska ha  å göra massa fina smycken med och även en hålgörare som ja ska ha för å göra hål i en massa skumgummibokstäver.. det ska också bli smycken.. Lägger upp lite bilder sen så ni får se hur det ser ut...

Har totalmöblerat om i mitt rum idag! Så blir det varje gång ja kommer på att jag måste göra en ordentlig städning.. Det är nog därför det inte händer så ofta.... :P 
Fast dagens städning/möblering är utan tvekan den mest extrema ommöbleringen hitills.. jag har flyttat på exakt alla möbler och kastat ut ett skrivbord och tagit in ett annat som är mycket längre och satt upp två målniingar och ja jag vet inte allt vad jag har hittat på...
Riktigt nice e det nu.. Omväxling förnöjer.. :)

På tal om omväxling så har ja köpt inte mindre än tre par skor denna vecka! Vet inte riktigt vad som flugit i mig så här en vecka innan löning/studiebidrag men ja har en teori om att jag känner att jag är värd detta eftersom ja jobbade så himla mycket förra veckan under Sthlm Fashionweek i kombination med att det har varit väldigt synd om mig eftersom jag varit förkyld PLUS att jag inte är med Madde i Thailand eller Emma på Mauritius just nu.. Då händer sånt här.. Har köpt en klänning från Velour och en pälsjacka också...Klänningen var på 75% rea och pälsjackan var på secondhand å kostade bara 300.- Det är min livförsäkring sen när jag inte har några pengar kvar... då kan ja sälja den för 5000 =P

Ska lägga upp lite bilder sen när ja får tillbax min kamera från Matilda..


hoppas ni alla får en jättehärlig söndagkväll! å ha så kul om ni ska sitta uppe å kolla på oscarsgalan hela natten.. Ja önskar att ja orkade men ja tror inte att det kommer bli så då ja har skoldag hela dagen imorn!
None
ja vill ha värme!! take me back!  

Kommentarer
Postat av: empa

värst va du håller igång å skriver.. gött! har ja nått å läsa! O jösses, man kan ju knappt gissa att du e student.. haha, du e kul du.. shoppinggalna kvinna! :p

puss!

2009-02-25 @ 10:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0