Pengaar!!

Wiie! 25e har varit sjuk efterlängtat denna månad! Fattar inte hur pengarna kan gå så snabbt när man inte gör något särskilt!!! Eller okej.. det kanske jag kan med tanke på mitt abnormala skohandlande förra veckan..

Kanske bör förtydliga för dom som tycker det är konstigt att ja e helt pank men ändå köper en resa till Thailand att ja har två konton.. Ett konto som jag lever av och ett sparkonto där ja sparar till resor och sånna andra livskvalitetsgrejjer.. å från det kontot så tar ja aldrig pengar trissta vardagslivsgrejjer.. då äter ja hellre nudlar en vecka..De pengarna är bara till för roliga saker!
Fick en helt otrolig lön denna månad på 577 kronor.. hahah.. hade bara jobbat en dag i januari så då blev det inte mer.. Men studiebidraget har ju kommit idag också så det har klirrat in lite mer på kontot..

Tjoho imorn åker jag! Idag har ja varit å köpt åksjuketabletter, vätskeersättning a.k.a. "bakispiller" (som Annies vän frågat efter t ett apoteksbiträde) och så har ja bunkrat upp med solskyddsfaktor 30! Protect the skin your in som Marc Jacobs skulle säga.. Kommer förmodligen ändå lyckas bli röd som en kräfta de första dagarna.. men ja ska försöka att inte bränna mig!

Chipp å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0