Med facit i hand..

Det blev inte riktigt som jag trodde...  
Chock att Molly Sandén slog BWO.. fast en bra chock! Hennes ballad var bättre än deras..
Asbra att Rigo & co. gick till andra chansen! Me like them.. Ingen större förvåning att E.M.D gick vidare.. Tyckte att det var konstigt att Velvet inte gick vidare ens tlil topp fem...hennes låt var den bästa ikväll i mitt tycke...


Här i Borran så snöar det som bara den.. Sandy sprang runt å leta pulkor å stjärtlappar i hopp om att vi ska ut å åka imorn.. men i vilka kläder då??
Om ja känner mig kry imorn så ska ja nog däremot dra mig till gymmet å träna.. Det var så himla länge sen nu i och med jobb och förkylning och alla möjliga bortförklaringar.....skulle kännas riktigt skönt å få komma igång lite igen!


Good night beloved ones!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0