Fjärilar i magen

Jag hade ställt klockan på 8 för att jag känner mig själv så pass väl att jag vet att  ja skulle vakna rätt tidigt idag och att ja tills vi åker kommer vara helt stimmig och bara springa runt å le å va helt exalterad över det faktum att idag är dagen då ja får lämna det här kyliga landet för betydligt varmare klimat.  Trots att ja ställt klockan så himla tidigt så vaknar ja ändå en halvtimma innan klockan ringer och är klarvaken! Ja försår mig inte på mig själv! Ja har verkligen längtat efter en sovmorgon de senaste veckorna och idag när ja äntligen sklule kunna sova rätt länge så vaknar ja typ samma tid som när ja ska i väg till plugget..

Vi pratade igår om att vår första anhalt på resan nog ska få bli Karon Beach.. Det är samma ställe som jag, Emma och Madde var på när vi började vår resa och det är egentligen ett väldigt svenskt hak..villket ja har lite svårt för.. ja e inte värsta motståndaren mot svenska turister för då hade ja ju vart helt dum i huvudet om ja åkte till Thailand men just ställen som Karon Beach där det bara är pensionärer som sitter å dricker drinkar och thailändarna sjunger sånger på svenska..de blir liiite för mkt..   
men det ligger nära flygplatsen och det är ändå rätt soft... då kan man nog sola några timmar på fredagen också..


Nu måste ja packa klart, städa och njuta av att min vy från fönstret imorn inte kommer vara stora snöbollar som ramlar ner från himlen!
Pussåkramsespåstan


Kommentarer
Postat av: Regina

Åh, var roligt.

Hoppas ni får det härligt i Thailand!!!

2009-02-26 @ 09:34:51
URL: http://reginaolofsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0