Tatueringstankar

När jag och Ronja var ute och vandrade på stan såg jag en jättefin skiss av tro hopp och kärlek. Jag har alltid varit lite sugen på att tatuera in det, dels för att jag tycker att det är ett väldigt bra budskap och sen är det stadsvapnet i den staden min mamma kommer ifrån. Vi får väl se vad som händer..



Pic: blancotattoo.blogspot.com It didn't really look like this one but it's a bit similar!

When Ronja and I was walking around in town I saw a great Love-Faith-Hope sketch.. I'm a bit tempted to do a tattoo like that in the future.. It's been on my mind for a while.. I think the message is really good and also it's the city arms for my mums home town.  We'll see what happens with that plan
.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0