Ouch!

God morgon!
Ajaj vad jag har träningsvärk i mina ben idag! Att hålla sig kvar framför scenen tog på krafterna!
Kunde som sagt knappt sova igår för att jag var så peppad efter konserten och jag drömde att jag hängde med bandet.. Normalt?  eh nej.. 
Har precis ätit frukost med Greta och försökt få någon struktur på vad som ska göras innan julen!
Det känns lite stressigt men det ska nog gå bra!
Hittade lite bilder från konserten på Nattstad.. Enjoy! :)



Morning!
My legs are aching so bad right now! It's amazing how much exercise you get from standing at a concert!
I could barely fall asleep last night due to all the excitement after Hoffmaestro yesterday and when I did fall asleep I was dreaming that I was hanging out with the band all night.. I'm a bit mental.. I know.. :P
Have just been eating breakfast with Greta and tried to go through all the things that has to be done by christmas.. I'm a bit stressed but I'm hoping to solve it in some way!
Found some pictures from the concert last night att Nattstad.. Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Linn

vad ska du göra denna lördagskväll och eftermiddag ?? :)

2009-12-05 @ 15:54:15
URL: http://sweetthingss.blogg.se/
Postat av: Linn

sv : ok, ha så mysigt då :) jag ska se robinson och sådär ..

2009-12-05 @ 17:47:51
URL: http://sweetthingss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0