Men vad ska ja ha med mig!?

Det går inge vidare för mig att packa!
Svårt att komma på allt som man vill ha på sig fyra veckor framöver.. Packar ner allt så glömmer jag inget!
Är det någon som vet vad orginalversionen av den här låten heter och vem som sjunger den?




My packing is not going to well! It's hard to try to decide now what to wear four weeks ahead!
Guess I'll just take everything that I can carry and hope that it'll be enough!
Does anyone know the original name and artist of this song? I can't find it and it's driving me crazy!


Kommentarer
Postat av: WIKTOROZ.SE

Åh jag ärså avundsjuk på din fina bakrund!

2009-12-18 @ 23:10:33
URL: http://wiktoroz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0