Juicy

Va precis ute i kollektivköket och micrade min sista matlåda för terminen. Jag vet att klockan är lite för mycket för att äta middag men det stod mellan det eller popcorn och då kändes mat vettigare! Hur som helst.. När jag gick ut skulle Mehnaz göra apelsinjuice och eftersom hon inte hade någon juicepress fick jag äntligen en anledning att inviga min juicepress jag fick i studentpresent 2006! När jag skulle in i min lägenhet igen så fick jag en kopp färskpressad apelsinjuice av henne! Smaskens!




I was just out in the commonroom to use the microwave. Mehnaz who also lives in the house was making orangejuice but she didn't have a juicepress, so finally I got to use my juicepress that I got as a graduation present in 2006! When I was going back to my apartment she gave me a lovely cup of orange juice! *Yummie*


Kommentarer
Postat av: Nathalie

hejhej! vad hittas på ikväll?:)

2009-12-18 @ 22:39:16
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Nathalie

åh! där uppe är det ju en massa snö! vi har ingenting:( jo ett tuuuunt lager på marken.

jag gör inte mycket alls:) slappar^^

2009-12-18 @ 23:04:54
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0