Guldkant på måndagen

Idag på morgonen var det föreläsning med Stilpolisen, ett företag som jobbar med produktutveckling och industridesign. Jag var jättetrött på morgonen och inte alls sugen på att gå till skolan. Men när jag satt där så kändes det iallafall som rätt beslut att ta sig upp och gå dit! 
Efter föreläsningen såg jag att jag fått det här gulliga sms:et av Ronja: 
"Ta aldrig någon för givet. Ha alla dina vänner nära ditt hjärta, för du kanske vaknar en dag och upptäcker att du förlorat en diamant när du var för upptagen att samla stenar. Det är bättre att ha få diamanter än många stenar." 


This morning I had a lecture with the product developing and industrial design company Stilpolisen. I was so tired in the morning that I did't really feel like going, but when I went there I felt that it was good that I went, it was really interesting. After the class I saw that I had gotten this sweet text from Ronja that made my day even better: "Never take anyone for granted. Keep all your friends close to your heart, one day you might wake up and notice that you've lost a diamond while you where out collecting stones. It's better to have a few diamonds then a lot of stones."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0