Gomorron

God morgon alla fina!
Väcktes precis av att hemtelefonen ringde! Har ingen hemma så det är väldigt ovant att det helt plötsligt börjar tjuta i hela huset.. :P
Det var i och för sig lika bra att jag vaknade för vi har tänkt åka iväg och handla till klockan tio när butikerna öppnar så att det inte ska vara så mycket folk ute. Håll tummarna för att vi hinner före köerna.
Hörde att det var minus tjugo i Hudiksvall så nu gäller det att jag hittar vinterskor annars lär jag ju frysa ihjäl i mina kalla (men fina) sneakers..
Idag ska jag träffa Darius och hans kanadensiska vänner. Det ska bli kul! Hoppas de kommer fram bara för det ska köra en manuellt växlad bil från Borås och de kör ju bara automat där borta! Håller tummarna!

Morning Loved Ones!
Woke up to an alarming sound a couple of minutes ago... it was our homephone..Not used to hear that sound any more since I don't have any phone in my appartment! It was a good thing that I woke up though. Me, mum and Simon are going shopping and we hope to get there in time for the stores to open so that it wont be so crowded. 
Just heard that it's minus 20 degrees celsius in Hudiksvall so I better find myself a warm pair of shoes!
Darius and his canadian friends are coming to Stockholm today! Just hope they get here safely since they're not used to driving cars with manual gears. I hope they're not too tired when they get here!
Best of luck guys! See you later for a crazy time!


artist: ..still don't remember, have to find her soon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0